Dostawa i płatność
Zasady wysyłki
-
Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku poprzez serwis firmy kurierskich GLS oraz Inpost Paczkomaty
Czas realizacji
-
Zamówienia realizowane są do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu.
-
Czas realizacji ulega wydłużeniu do 7 dni w przypadku towarów na zmówienie - nakładki na stopnie, dywany o niestandardowych wymiarach itp.
-
Firma kurierska dostarcza paczki zazwyczaj w godz. od 9.00 do 17.00. Jeśli nie ma Cię w tym czasie w domu rozważ dostawę do miejsca pracy.
-
Niestety nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru przesyłki.
Koszty wysyłki dywanów, chodników i akcesoriów
Sklep internetowy dywaneo.pl pobiera opłatę wysyłki w wysokości:
-
GLS 15 zł przy płatności przelewem lub Tpay
-
GLS 25 zł przy przesyłce pobraniowej
- Inpost Paczkomaty 11,99 zł
- Inpost Paczkomaty 18,99 zł przy przesyłce pobraniowej
Powyższy cennik dotyczy jedynie przesyłek krajowych.
W przypadku wykładzin, gdy krótszy z boków nie przekracza 200 cm stosuje się cennik jak dla dywanów i wysyłamy zamówienie w rulonie. W przypadku gdy długość jak i szerokość wykładziny przekraczają 200 cm zamówienie jest składane w kostkę.
Koszty wysyłki wykładzin ponadgabarytowych
-
150 zł przy płatności przelewem lub PayU
Uwaga: Paczki powyżej 200cm i wagi ponad 30 kg nie są wnoszone przez kuriera, materiał odbiera się przy ciężarówce kierowcy.
Formy płatności
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
-
przelewem na konto wskazane w mailu potwierdzającym zamówienie
-
przelewem na konto Bank BGŻ BNP Paribas S.A 04 1750 0012 0000 0000 2371 0323
-
za pośrednictwem serwisu Tpay
-
gotówką przy odbiorze towaru od kuriera (płatność za pobraniem)
Pomocne informacje
- Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu, zostanie on podany kurierowi aby mógł skontaktować się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki.
- Jeżeli adres dostawy jest inny niż podany w formularzu, prosimy o podanie właściwego w e-mailu lub kontakt telefoniczny.
- Po wysłaniu przesyłki, zostanie wysłany mail potwierdzający wysyłkę oraz nr listu przewozowego , który pozwoli monitorować paczkę na stronie firmy kurierskiej GLS: www.gls-poland.pl
- Prosimy zawsze sprawdzać przesyłkę w obecności kuriera , czy opakowanie i jego zawartość jest nieuszkodzona lub czy nie powstał ubytek. Jeżeli powstało uszkodzenie prosimy sporządzić protokół szkody, który posiada przy sobie kurier. Reklamacje dotyczące uszkodzenia mechanicznego będziemy rozpatrywać na podstawie tego dokumentu. Protokół szkodowy powinien zostać podpisany przez kuriera i klienta.